insyaAllah. bersama kita berkongsi ilmu ;)

Thursday, July 25, 2019

BARAI

Bismillah walhamdulillah.

Aku perasan lately aku lambat sangat nak accomplish something. Biasa boleh buat 2-3 mende sekali jalan, tapi kebelakangan ni tak dapat dah. 

Fokus aku pun teruk. kejap buat mende ni, pastu ada staf tanya apa-apa - mesti jadi hanyut. sampai pernah lupa terus tengah buat apa. 

Kalau gi court pagi petang, mesti rasa down semacam. padahal mention je pun. bila balik office siap dengan moody. padahal takde mende pun. 

Badan pun tak fit, kalau tak tidur tengahari - mesti lepas maghrib gitu aku dah naik langit dah. boleh full circle terus sampai kol 5 esok. 

Otak pun dah lembap, badan pun rasa tak sedap. Kalau nak kena drive gi Putrajaya haritu pun aku dah rasa barai gila. Allahu. 

Kena change lifestyle, tapi rasanya dah 3 tahun bukak firm ni memang hidup macam ni pun. Kenapa baru lately pulak rasa gini eh? 

Moga Allah ampunkan. dan berikan ketenangan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...